Narzędzia Motywacji na przełomach w życiu i biznesie. Stawiamy na INDYWIDUALIZACJĘ
Narzędzia Motywacji na przełomach w życiu i biznesie. Stawiamy na INDYWIDUALIZACJĘ
Przełomowe Rozmowy

Oblicza PIĘKNA

MOTYWATOR PIĘKNO – opisuje potrzebę przebywania w pięknym otoczeniu

Osoby o wysokiej wartości pragnienia piękna mają ponadprzeciętną wrażliwość estetyki, zmysłowego postrzegania świata i wrażliwości na duchowe aspekty życia.

Z przyjemnością poświęcają czas i energię na upiększanie swojego otoczenia, życie kulturalne, sztukę, fotografię, muzykę lub inne obszary duchowości.

Mają często romantyczną osobowość i są dumne ze swojej namiętnej natury. Zwracają uwagę na sposób ubierania się i swoją atrakcyjność fizyczną.

Osoby o wyważonej wartości pragnienia piękna – są elastyczne i dostosowują się do sytuacji, w jakiej się znajdują. Ich mocnymi stronami są „kontrolowana zmysłowość”, dostrzeganie piękna i łączenie z praktycznością.

Osoby o niskiej wartości pragnienia piękna – są mniej wrażliwe na estetykę otoczenia niż przeciętny człowiek. Nie przykładają wagi do pięknych ludzi, miejsc, czy przedmiotów.

Być może nawet nie zauważają, że otoczenie jest zwyczajne lub nawet nieatrakcyjne.

Nie interesują się sztuką, designem, czy modą. Poświęcają minimum czasu i wysiłku aby urządzić dom, czy biuro. Uważają często, że przyjemności dla ducha są powierzchowne i niepotrzebne. Nie zwracają uwagi na to, jak atrakcyjne jest ich otoczenie.

Poznaj Inne Wewnętrzne Motywatory

Poznaj Siebie